2 Mart 2015 Pazartesi

L'oreal Excellence Intense


Sık sık saç rengini, modelini değiştirmek pek bana göre değil, bu konularda hiç cesaretli değilim.
İşte bu yüzden saçlarımı boyamaya  40’lı yaşlarda başladım. O da kendi rengimden pek uzaklaşmadan.
Hele kendi kendime saç boyamak hiç bana göre değil, bu iş hem vakit hem de beceri gerektirir diye düşünüyordum. Ta ki, L’oreal Excellence Intense’yi deneyene kadar.

Denememiz için Tavsiye Kanalı’ndan gelen paket bir süre dolabın üstünde kaldı. Uzun uzun bakıştık kendisiyle...
Ve bu hafta sonu ha gayret... Her şeyin bir ilki var.

Benim rengim; Sıcak çikolata...

Kullanım kılavuzunda her şey adım adım anlatılıyor, çok basitmiş...
Boya hazırlandı,  saça uygulandı; önce diplere sürüldü 20 dakika sonra karıştırılıp uçlara doğru tarandı 10 dakika sonra bakalım ortaya ne çıkacak, bekliyorum heyecanla.

Vee yıkıyorum... bakım kremi de sürdüm, 2 dakika bekledim, tamam artık. Görmem lazım, çünkü gerçekten merak ediyorum.
Aaaa süper ama bir fön çektireyim de öyle görün istedim. Bu arada kuaförüm Celal’in de beğenisini aldı Excellence Intense.

İşte buyrun. Işık sizi yanıltmasın, benim rengim; Sıcak çikolata.
Saçlar boyandı, fön de çekildi. Şimdi Sevgi Mağazası yararına düzenlenen TSM konserine gidiyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder