30 Aralık 2011 Cuma

Yeni Yıla Girerken


Yeni yıl yeni umut.
Zaman su gibi akıp geçti. 2011'in son günlerini yaşıyor ve yepyeni bir yıla merhaba deme telaşı içindeyiz.
2012 için her zamanki dileğimiz, Sağlık, mutluluk ve başarı dolu, bol bereketli bir yıl.

2011'in benim için iyi bir yıl olmadığını söyleyebilirim. Zor bir yıldı ve izleri hiç geçmeyecek. Annemi kaybettim. Acısı içime çöküyor, o’nu özlüyorumL
Yaşanan herşeyden ders almak gerekiyor. Her derste bizleri biraz daha olgunlaştırıyor.

2012'den benim de beklentilerim var. Hem kendim, hem dostlarım hem de vatanım için...

Yeni yıla girerken kendimiz ve evimiz için bir kaç ip uçu vermek istiyorum.

·         Evinizde arızalı, kırk dökük eşya tutmayın. Ya tamir ettirin ya da evden uzaklaştırın.
·         Yanmış ampülleri de değiştirin.
·         Giymediğiniz giysileri, ihtiyacı olanlara verin. Zaten bir sene boyunca giymediğiniz bir giysiyi bir sene sonra beğenip giymezsiniz.
·         Yeni yıla girdiğimiz ilk dakikalarda evinizin kapısından ilk siz girin ve dilek dileyerek kapının önünde büyükce bir nar kırın. Ama isterseniz narı bir poşetin içine koyun, ağzını da bağlayın ve öyle atın yere. Böylece nar lekesi temizlemekten kurtulmuş olursunuz.
·         Yeni yılın ilk sabahında bütün pencereleri açın, evi havalandırın. Eski ve kötü enerjiyi evden uzaklaştırın.
·         Evinizde yeni yıl temizliği yaptırın.
·         Yemeği ve alkolü fazla kaçırırsanız, yediklerinizin yağa dönüşmesini önlemek için ertesi gün bol su için ve proteini artırıp karbonhidratı yarıya indirin.

2012’de herşey gönlünüzce olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder