5 Haziran 2012 Salı

Günsu'nun Sofrası

Bizim kızlar Günsu’da toplanıyor. Başka işlerim dolayısıyla maalesef ben gidemiyorum. Hay Allah! Halbuki bu toplantıyı kaçırmayı hiç mi hiç istemezdim.
Çünkü toplantılarımız gerçek bir terapi şeklinde geçiyor.
Yeri geldiğinde tüm dertler-sıkıntılar paylaşılıyor, yeri geldiğinde gülüp oynanıyor.

Ayrıca Günsu’nun yemekleri de çok nefis. Tam blog’uma layık...
Gerçekten öyle insanlar vardır ya, bu özellik herkese bahşedilmemiştir, her yaptığı ayrı bir lezzetli olur.
İşte Günsu da böyle bir arkadaşımız.

Bu sofrayı kaçırdığım için üzülürken, Sema “istersen ben senin için fotoğraf çekerim” demez mi? İşte muhteşem dayanışma.

Fotoğraflar Sema’dan, tarifler Günsu’dan. Bana sadece sizlerle paylaşmak kaldı.
Hepinize teşekkürler... Sonraki toplantıyı iple çekiyorum.
Bakalım neler var...
Oooo tabaklarda bir sürpriz var...
Zuhal hepimize bir hediye getirmiş. Çok teşekkürler Zuhal'cim. Hediyen bana da ulaştı.

Yaprak Sarma (Fatma getirmiş)
Kıymalı - Patatesli Büzme Börek



Mercimek Köftesi (Tarifini salatalar bölümünde bulabilirsiniz)


Profiterol
Profiterol ve Günsu'nun sardunyaları...

Tarifler sırayla geliyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder